Наші контакти

повернення та обмін магазину лідер
Телефон для зв'язку
+38 (093) 34-41-248
пн-нд: 10:00 - 19:00
повернення та обмін магазину leader
Адреса сервісу
63330, Харківська обл., Красноградський р-н, с. Зоряне, вул. Молодіжна 58
повернення та обмін магазину магазину лідер
Пункт приймання товару
м. Красноград, Харківська обл.Нова пошта №1

Умови обміну та повернення

1. Загальні умови

Ви можете повернути або обміняти товар, придбаний у нашому інтернет-магазині, протягом 14 календарних днів з моменту отримання (не враховуючи дня покупки), якщо товар вам не підійшов або не відповідає вашим очікуванням.

Умови повернення та обміну:

  • Товар не був у використанні та не має слідів експлуатації.
  • Збережено оригінальний товарний вигляд, упаковку, пломби та всі супровідні бірки.
  • Є фіскальний чек або товарна накладна, що підтверджує покупку.

Обмін або повернення товару здійснюється через "Нову Пошту".

2. Витрати на повернення та обмін

  • Якщо товар має дефект або не відповідає заявленим характеристикам, і з моменту покупки пройшло не більше 14 днів – всі витрати на повернення покриває наш магазин.
  • Якщо товар не має дефектів, але ви хочете його повернути, всі витрати на доставку оплачує покупець.

Важливо:

  • Товари без гарантії не підлягають поверненню після 14 днів з моменту покупки.
  • Товари з гарантією обслуговуються та ремонтуються після 14 днів у сервісних центрах.
  • Доставка товару до сервісного центру здійснюється за рахунок покупця.
  • Діагностика майстром сервісного центру безкоштовна.

3. Як повернути товар?

  • Крок 1:
    Зв'яжіться з нашим менеджером для узгодження деталей повернення та заповніть акт повернення коштів:
    Телефонна лінія: 0 800 2000 70
  • Крок 2:
    Надішліть товар через "Нову Пошту" за нашими реквізитами. Важливо: уточніть адресу у менеджера перед відправкою.
  • Крок 3:
    Після отримання товару з пошти ми проведемо перевірку належного стану та повернемо кошти протягом 10 робочих днів, або зробимо обмін товару.

Важливо:

  • Всі повернення отримуються магазином раз на 4 дні.
  • Якщо номер ТТН вказано невірно або не передано менеджеру, ми не можемо гарантувати приймання повернення.

4. Повернення коштів

Процес повернення коштів:

  • Покупець заповнює Акт повернення, який надсилає менеджер.
  • Акт потрібно роздрукувати, підписати та вкласти в посилку разом із товаром.
  • Якщо клієнт не має змоги роздрукувати Акт, він може скласти його «від руки» згідно шаблону.
  • Після отримання повернення магазин відшкодовує кошти протягом 10 робочих днів.

Умови повернення коштів:

  • Гроші повертаються на банківську картку, номер якої зазначено в акті.
  • При оплаті готівкою на пошті (накладений платіж) – повернення здійснюється банківським переказом.
  • Повернення коштів здійснюється лише за заповненим актом, що є підтверджуючим документом.
  • Повернення коштів через заповнення акту є обов'язковою процедурою.
  • Згідно акту продавець має зробити відміну продажу товару та зберегти відповідні документи для можливої податкової інспекції.

Термін повернення грошей:

До 10 днів після надходження поверненого товару на наш склад.

Приклад заповнення Акту про повернення коштів можна завантажити тут: [Натисніть тут]

5. Обмін товару на інший

  • Обмін товару можливий протягом 14 календарних днів з моменту отримання.
  • Товар повинен бути у належному стані, без слідів використання, збереженою упаковкою та чеком.
  • При обміні товару заповнення акту повернення НЕ потрібно.
  • Якщо обмін здійснюється через відправку товару поштою, покупець попередньо узгоджує деталі з менеджером.

6. Товари, що не підлягають поверненню та обміну

Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994, поверненню та обміну не підлягають:

  • Товари після використання (якщо немає заводського дефекту).
  • Акумуляторні батареї після розпакування та першого використання.
  • Розхідні матеріали (диски, ланцюги, фільтри тощо).
  • Інструменти та обладнання, що мають механічні пошкодження після експлуатації.

Детальніше про гарантійні та негарантійні випадки читайте тут: [Натисніть тут]

7. Важливі моменти

Перед відправленням товару на повернення або обмін:

  • Переконайтесь, що товар зберіг споживчі властивості.
  • Вкладіть у посилку товарний, фіскальний чек або накладну.
  • Для товарів з дефектами або неправильною комплектацією – залиште всі бірки та упаковку.

У разі гарантійного звернення:

  • Доставку до сервісного центру оплачує покупець.
  • Діагностику проводить сервісний центр безкоштовно.

Якщо у вас виникли питання щодо повернення чи обміну, звертайтеся:
Телефон: 0 800 2000 70
Email: leader.mah.com@gmail.com

Каталог
0
Порівняння
0
Вподобане
5
Сума
0 грн.
0
5
Сума
0 грн.